Saturday, April 9, 2016

Minu Eesti Reis

                                                                                                                                                                                                                                   

                                   Minu Eesti Reis    


31.3 Läksin Eesti. Esimesel päeval ei teinud me peaegu midagi. Järgmisel päeval tulid meile külalised. Nendega me sõime me palju kooki. Pühapäeval tulid minu sugulased ja veetsime nendega aega. Käisime Haapsalu Iloni Imedemaal. Õhtul me grillisime ja minu onu käis korraks ka läbi. Esmaspäeval minu sugulased läksid ära aga enne seda me käisime kommipoes. Teisipäeval käisin ujumas minu õega ja vanaemaga, aga me ei olnud seal kaua, sest mul hakkas paha olla. Kolmapäeval ma läksin Tallinnasse ja seal läksin enda tädi juurde. Käisin vaatamas Kung Fu Panda 3, ja jäin nende juurde ööseks. Neljapäeva hommikul tulime tagasi Soome.







Lisette Teas 9.4.2016

No comments:

Post a Comment